Napi kalóriaszükséglet kalkulátor

A kért adatok beírása után a kalkulátor kiszámolja, hogy mennyi az alapanyagcseréd és mennyi kalóriára ill. tápanyagra van szüksége a szervezetednek naponta. Kiszámítja azt is, hogy a kívánt fogyási ütemhez mennyivel kevesebb, súlynövelésnél pedig mennyivel több kalóriát kell bevinned a szervezetedbe.

Napi kalória kalkulátor
Add meg a következő adatokat
Nemed
Magasságod
Testsúlyod
Korod év
Aktivitási szinted
Automatikus újraszámolás 
Eredmények
BMR (alapanyagcsere)
Tápanyagszükséglet
A. Súlytartáshoz
Kalória kcal
Szénhidrát (55%) kcal = g
Fehérje (15%) kcal = g
Zsír (30%) kcal = g
B. Fogyáshoz  /hét *
Kalória kcal
Szénhidrát (55%) kcal = g
Fehérje (15%) kcal = g
Zsír (30%) kcal = g
C. Súlynövekedéshez  /hét
Kalória kcal
Szénhidrát (55%) kcal = g
Fehérje (15%) kcal = g
Zsír (30%) kcal = g
Powered by AllNutritionals.com-Free Nutritional Health Tools
*Heti 1/2-1 kg fogyáshoz kg-onként napi 1000 kalóriával kell csökkenteni az energiabevitelt. Hízáshoz kg-onként napi 1000 kalóriával kell növelned az energiabevitelt. Nem javasolt azonban napi 1200 kalóriával többet bevinni, ill. heti egy kg-nál többet fogyni.

A kiegyensúlyozottabb fogyás érdekében heti egy 1/2 kg fogyáshoz mozogj többet. Csökkentsd a napi energiabevitelt 250 kalóriával, és mozogj, hogy napi 250 kalóriával többet használj fel. Így megakadályozhatod az anyagcseréd lassulását, és nőhet az izomtömeged.

Vissza a kalkulátorokhoz>>