Hogyan látják az édesanyák olimpikon gyermeküket?

PGvideó-300x177.jpg

A P&G a napokban indította útnak „Köszi, Anya!” kampányának második kisfilmjét „Gyermekek” címmel. A videó hét különböző olimpiai eseményt ábrázol, melyekben 16 ország körülbelül 245 sportolója szerepel – mindezt az édesanyák szemével.„Megnyitotta kapuit az olimpiai falu. Már csak pár nap van hátra a 2012-es Londoni Olimpiai Játékokig, a csapatokat már mind kiválasztották, világszerte 10 ezer sportoló készül élete legnagyobb versenyére. A több éves felkészülés és elhivatottság a legjobbak legjobbjának diadalával fog záródni.” – mondta el Marc Pritchard, a P&G globális marketing és márkafejlesztési igazgatója. „A P&G büszke arra, hogy márkáin keresztül 150 figyelemre méltó sportolót támogathat. Mindemellett azoknak az embereknek – az anyáknak – is kifejezhetjük tiszteletünket, akik segítették őket abban, hogy eljuthassanak Londonba “Köszi, Anya!” kampányunk keretében.”

A „Gyermekek” című film a P&G Olimpiai kampányában feltűnő korábbi filmek sikerére épít. „A legjobb dolog” és az ”Egy Olimpikon felnevelése” sorozat videóit már több mint 26 millióan látták, amióta a P&G április útjára indította a „Köszi, Anya” kampányt.

A P&G a díjnyertes rendezőt, Daniel Kleinmant, az Adweek igazgatóját kérte fel a videó elkészítésére. Kleinman különleges nézőpontból figyeli az olimpikonokat, az édesanyjuk szemével láttatja őket. A videó hét különböző Olimpiai eseményt ábrázol, melyekben 16 ország körülbelül 245 sportolója szerepel. A kisfilmet az Egyesült Államokban és Nagy-Britanniában rögzítették, és látható az interneten, a közösségi portálokon, nyomtatott sajtóban és televíziókban egyaránt.

„Amikor először néztem a reklámot, rengeteg olyan emléket idéztem fel, mikor Laci még piciként mászott fel a rajtkőre.” mondta Hoffmann Rozália, a háromszoros olimpiai ezüstérmes Cseh László édesanyja. „Még most is, hogy versenyezni látom, kisfiamként tekintek rá.”

Az áprilisban indult „Köszi Anya!” kampány a különböző médiumokon keresztül kelt életre, és világszintű kampányként egészen augusztus végéig zajlik. Az Olimpiai logóval ellátott P&G termékek 4 millió üzletben kerültek a polcokra, szerte a világon. A P&G a „Köszi, Anya!” kampány részeként, 5 millió dollárt ajánlott fel helyi ifjúsági sportprogramok támogatására számos országban vezető márkák, többek között Pampers®, Tide®, Gillette® és Pantene® termékek utáni bevételekből és adományokból.

Annak érdekében, hogy az emberek könnyen csatlakozhassanak a “Köszi, Anya!” kampányhoz, a P&G elindította a “Köszi, Anya” alkalmazást, ami lehetővé teszi, hogy bárki köszönetet mondhasson édesanyjának, videó, kép vagy szöveges üzenet formájában.

hirdetés

KÉRDEZZ A SZAKÉRTŐTŐL!

Ide írd a kérdésedet, hozzászólásodat!
Kérlek, add meg a neved!

Ez az oldal az Akismet szolgáltatást használja a spam csökkentésére. Ismerje meg a hozzászólás adatainak feldolgozását .