Jó ügyért selfie-znek a legnagyobb divattervezők

Magyarországon eddig példa nélküli módon fogtak össze a világszerte elismert hazai designerek: Konsánszky Dóra, Léber Barbara, Szegedi Kata, Tomcsányi Dóri és Tóth Bori magyar nőknek segítenek abban, hogy merjék önmagukat felvállalva megmutatni, mennyire színes egyéniségek. A neves divattervezők ezúttal családanyákra és a konfekciómérettől eltérő testalkatú hölgyekre szabták kreációikat, s kivételes módon bepillantást engedtek műhelymunkájukba is egy-egy selfie-vel.

Tőle szokatlan módon selfie-vel mutatta meg Konsánszky Dóra, éppen min dolgozik mostanában. A világszerte elismert divattervező Léber Barbarával, Szegedi Katával, Tomcsányi Dórival és Tóth Borival fogott össze a valódi nőiesség jegyében, és sztárok helyett hétköznapi hősökre, azaz kismamákra, édesanyákra és nem szokványos konfekciómérettel rendelkező hölgyekre szabták egyedi ruhakölteményeiket.

Léber Barbara munka közben„A magazinok által sugallt hamis képek miatt egyre nehezebben fogadják el saját magukat az emberek. Pedig annyi minden lehet gyönyörű egy nőn! Az arc, a láb, a nyak, a hát vagy éppen a dekoltázs. Meg kell tanulni ezeket hangsúlyozni az öltözködésben. Ám mindemellett nagyon fontos, hogy legyenek sikerélményeink, s persze céljaink, amelyeket megvalósíthatunk” – árulta el Konsánszky Dóra, akit négy kolléganőjével együtt kért fel a Dove arra, hogy színes ruhákhoz kifejlesztett Invisible Dry dezodorának kampányához csatlakozva erősítsék a magyar nők önbizalmát, bátorítva őket arra, hogy kilépve szürke hétköznapjaikból, nőiességüket felszínre hozva mutassák meg színes énjüket. A neves kreátorok most örömmel engedtek bepillantást munkájukba, amellyel valódi nőknek segítenek, hiszen mindannyian a nőiség, nőiesség megélését hirdetik kollekcióikkal.

„Sokszor hangsúlyoztam, mind szóban, mind kollekcióim által, hogy a nőiesség nem alkat és nem is korfüggő! Ez a kampány, amelybe bekapcsolódtunk, pontosan ezt mutatja meg” – mondta a pazar és extravagáns alkalmi toalettjeiről ismert divattervező, Léber Barbara.

„Igazi nőknek tervezek, mindig a nőies vonalat képviseltem munkásságom során, ezért is örülök, hogy részt vehetünk ebben a megmozdulásban” – erősítette meg a kampány mondanivalóját Tóth Bori, akitől egyébként tervezőként nem állnak messze a színek, a Maison Marquise by Toth Bori 2014-es őszi-téli kollekcióiban a királykék és sárga dominál majd.

Tomcsányi Dóra selfie

A minimalista vonalú, ám nőies, és élénk árnyalatú ruháiról ismert Tomcsányi Dóri is a színes öltözködést hirdeti. „Magánemberként is szívesen hordok lila, piros vagy akár lazac színű holmikat, 2015-ös tavaszi-nyári kollekciómban pedig a pasztell árnyalatok kerülnek majd előtérbe” – mondta a Dori Tomcsanyi márka alapítója, aki büszkén pózolt a tükörben munka közben.

Szegedi Kata előszeretettel hord sötét darabokat, de saját elmondása szerint is helye van a színes kelméknek a gardróbban. „Ugyan örök darab tud lenni az a bizonyos kis fekete ruha, de nagyon elegáns lehet valaki egy zöld, kék vagy piros szettben is” – tette hozzá a magyar designer.

A világon egyedülálló módon öt neves kreátor bevonásával megvalósult kampány során áttervezett kreációkat egy fotózással egybekötött díjátadón vehetik át hamarosan a Dove által kisorsolt hölgyek.

Szólj hozzá Te is!

KÉRDEZZ A SZAKÉRTŐTŐL!

Ide írd a kérdésedet, hozzászólásodat!
Kérlek, add meg a neved!

Ez a weboldal az Akismet szolgáltatását használja a spam kiszűrésére. Tudjunk meg többet arról, hogyan dolgozzák fel a hozzászólásunk adatait..