Halle Berry szerint a cipő a személyiség kifejező eszköze

Az Oscar-díjas amerikai színésznő nemcsak új filmje forgatásán állt kamerák elé, Michael Haussman rendezővel Tv- reklámot is forgatott, azzal a céllal, hogy cipőkollekcióját népszerűsítse Európában március elejétől.

A  5th Avenue by Halle Berry  névre hallgató kollekció 40 nyári, elegáns, nőies modellt tartalmaz. Az új cipőkollekciót – mely nem utolsó sorban megfizethető – a DEICHMANN forgalmazza, 21 európai országban.

Heinrich Deichmann, a cég tulajdonosa elmondta, hogy  Halle Berry-t természetes stílusával a divat abszolút hiteles nagykövetének tartják, aki kollekciójával számos nőt inspirálhat majd.

A színésznő szerint az együttműködéssel egy álma vált valóra. Mint elmondta, a cipő a személyiség egyik kifejező eszköze, sok mindent elmondanak a viselőjükről. ,,5th Avenue-kollekcióm engem is inspirál. A cipők nemcsak könnyűek, viseletük is kellemes – mindenki számára. Divatosak és megfizethetőek, ez a kollekcióm lényege.”- nyilatkozta.

Infinety hirdetés

Az összeállítás főként az éktalpú peeptoe-kból (nyitott orrú cipőkből), éksarkú pántos szandálokból és szlingekből (sarokpántos szandálokból) áll. Ezek a divatos cipők kombinálhatók háromnegyedes farmerokkal, laza pólókkal, és maxi-ruhákkal is. A modellek 2012. március 5-től vásárolhatóak meg az üzletekben, az árak 8990,- és 12900,- Ft között mozognak, táskákat 7990,- Ft ártól találunk.

Szólj hozzá Te is!