Már elektronikusan vagy a postán is intézhető a GYES, a családi pótlék vagy az anyasági támogatás. A Magyar Államkincstár számára is világos, hogy a családtámogatási ellátásokkal kapcsolatos ügyek kiemelt fontosságúak a lakosság körében, ezért a közelmúltban kétféle kényelmi szolgáltatással is előlépett – olvashatjuk a szervezet honlapján.
A Magyar Államkincstár ügyfelei a családtámogatási és fogyatékossági támogatás iránti kérelmüket már elektronikus úton is benyújthatják az államkincstár honlapján keresztül. A kényelmi szolgáltatás azon ügyfelek részére érhető el, akik rendelkeznek ügyfélkapus regisztrációval.
A szolgáltatás révén a családok időt és költséget takaríthatnak meg, hiszen otthonuk kényelméből is indíthatják megújult felületen az anyasági támogatás, családi pótlék, gyermekgondozási segély (GYES), gyermeknevelési támogatás (GYET) iránti kérelmüket, amely kiegészült a fogyatékossági támogatás iránti kérelemmel.
Lehetőség van azonban arra is, hogy az ügyfélkapus regisztrációval nem rendelkező ügyfelek 40 kisebb postahivatalon – kihelyezett ügyintézési pontokon – keresztül, elektronikus úton is beadják családtámogatási ellátással kapcsolatos kérelmeiket. A postahivatalok elérhetőségeiről a Magyar Posta honlapja nyújt felvilágosítást.
Családtámogatási, illetve fogyatékossági támogatással kapcsolatos kérdésekben az ügyfelek a Magyar Államkincstár honlapján, illetve a Call Centeren keresztül – 06-30-344-0045; 06-70-460-9005; 06-20-881-9535; illetve helyi díjjal hívható számok – tájékozódhatnak. Személyes ügyintézés pedig továbbra is a Magyar Államkincstár megyei igazgatóságain található Családtámogatási Irodákban lehetséges, melyek elérhetőségeit szintén a Kincstár honlapja tartalmazza.
NEMETH PETERNE KÉREM 2014 6-0-1TŐLGYESIGÉNYLÉSÉT KOVÁCS BENCE NEVŰ GYERMEKEMRE TISZTELETTEL NEMETH PETERNÉ TOTNE .ACEL-SZABÓ.RITA@ÁLAMKINCSTÁR.GOV.HU