Új név, régi tartalom: november 13-án jön a KidExpo!

Az idén már tizedik alkalommal megrendezendő Gyerekvilág Élményhétvége az évek folyamán Magyarország egyik legnagyobb attrakciójává nőtte ki magát. Az éves összehasonlításban is kiugró, 30 ezres látogatószámmal futó kiállítás a magyar családok számára az ősz legfontosabb eseménye, amelyet november 13. és 15. között immár KidExpo névvel rendeznek meg.  

A  koncepciója természetesen nem tér el gyökeresen a jól bevált modelltől. Cél, hogy személyes élményként juttasson el fontos üzeneteket a családok számára, szórakoztatva tanítva mind a gyerekeket, mind pedig szüleiket.

Aki a Budapest Sportarénába november 13. és 15. között ellátogat, úgy távozhat, hogy kiválóan szórakozott a több mint 200 programon. Eközben pedig olyan fontos témakörökben szerez új ismereteket, mint például az egészséges táplálkozás, az egészségmegőrzés és megelőzés, az otthoni és személyes higiénia, vagy éppen a tudatos vásárlás és a biztonságos médiafogyasztás. A kiállítók jelentős része igyekszik külön is megszólítani az anyukákat, akik felmérésekkel igazoltan a legfőbb döntéshozók a családban sok területen. A karácsonyi szezon elején tartott eseményről nem hiányoznak természetesen a játékforgalmazók sem, hiszen ajándékválasztás szempontjából is tökéletes helyszín a KidExpo, a gyártók pedig több ezer gyereken tesztelhetik új termékeik fogadtatását, várható sikerét.

Gyerekvilag2013_008-924x515

„A személyes találkozás adta lehetőséggel semmilyen kommunikációs csatorna sem veheti fel a versenyt, legyen szó akár átfogó szemléletformálásról, akár egyszerű terméküzenet közvetítéséről.” – hangoztatja Fülöp Judit, a Konsilo Kft. ügyvezető igazgatója. „Évről évre bővül azon márkák köre, amik felismerik, hogy a mi rendezvényünkön különösen hatékony a megjelenés, viszont erről – különösen az FMCG hirdetőink esetében – sokszor nemzetközi szinten születik döntés. A KidExpo név könnyebben helyezi kontextusba számukra a rendezvényt.”

A KidExpo az egyetlen olyan családi rendezvény Magyarországon, ahol több mint 200 foglalkozás és kiállító várja egy teljes hétvégén keresztül a gyerekeket és szüleiket. A KidExpo és a párhuzamosan megrendezett BabaMamaExpo a Budapest Aréna befogadó képességének maximumát már az elmúlt két évben elérte, így a szervezők idén hosszabb nyitva tartással várják az érdeklődőket.

„Évről évre sok ezer gyereknek szerzünk emlékezetes élményhétvégét, köszönhetően a kreativitásra nyitott kiállítóinknak. Az elmúlt tíz év, valamint személyes tapasztalataink pedig azt igazolják, hogy eközben a szülőkre is érdemes külön figyelnünk a KidExpón. Ebben nemcsak a megszokott FMCG és szolgáltató márkákra, hanem a telekommunikációs iparág és a szórakoztató elektronika képviselőire is számítunk.” – mondja Fülöp Judit. A szervezők a látogatókról szerzett évtizedes ismereteiket idén egy átfogó kutatással is kiegészítik. Noha ez elsősorban a hirdetőpartnerek számára lesz tanulságos, ugyanakkor a látogatók szempontjából is előnyös: a kitöltők között száz darab páros belépőt sorsolnak ki.

 

hirdetés

KÉRDEZZ A SZAKÉRTŐTŐL!

Ide írd a kérdésedet, hozzászólásodat!
Kérlek, add meg a neved!

Ez az oldal az Akismet szolgáltatást használja a spam csökkentésére. Ismerje meg a hozzászólás adatainak feldolgozását .