Családbarát ügyfélfogadás indul Pest megyében

A várandós kismamák és a kisgyermekkel érkező szülők ezentúl várakozás nélkül intézhetik ügyeiket Pest megye több kormányablakában és okmányirodájában. A családbarát ügyfélhívó rendszer az internetes foglalásokat is figyelembe veszi, és azok optimalizált kezelésével lehetővé teszi, hogy a kiemelt ügyfelek sorába lépő, a kisgyermekkel érkező szülők gyorsan és zökkenőmentesen végezhessenek hivatalos dolgaikkal.

Erre a célra készült plakát, kisfilm, piktogram, valamint az ügyfélszolgálat munkatársai is segíteni fogják a megérkezőket, hogy egy gomb megnyomásával automatikusan előre kerüljenek.

„Régi tervem válik végre valóra a családbarát ügyfélfogadás létrehozásával” – mondta Tarnai Richárd Pest megyei kormánymegbízott, aki ötgyerekes családapaként tisztában van vele, milyen könnyebbséget és segítséget jelent a szülőknek, hogy érkezésük időpontjától függetlenül azonnal a sor elejére kerülhetnek.

„A kezdeményezés nem titkolt célja, hogy a hivatalos teendőiket intézők között kialakuljon egyfajta közösségi érzés a kismamákkal és a kisgyermekesekkel szemben, vagyis természetes legyen az, hogy előre engedik őket” – hangsúlyozta Tarnai Richárd.

csalbar1

Jelenleg Pest megye 7 járásában a következő 11 ügyfélszolgálaton várják ilyen gyors ügyintézéssel a családosokat:

  • Dunakeszi okmányiroda – 2120 Dunakeszi, Szent István utca 19.
  • Gödi okmányiroda – 2131 Göd, Pesti út 60/a
  • Érdi okmányiroda – 2030 Érd, Budai út 8.
  • Gödöllői okmányiroda – 2100 Gödöllő, Szabadság tér 7.
  • Péceli okmányiroda – 2119 Pécel, Kossuth tér 1.
  • Gyáli Kormányablak – 2360 Gyál, Somogyi Béla u. 2.
  • Monori Kormányablak – 2200 Monor, Kossuth Lajos u. 78-80.
  • Ráckevei Kormányablak – 2300 Ráckeve, Szent István tér 4.
  • Szigetszentmiklósi okmányiroda – 2310 Szigetszentmiklós, Ifjúság tér 4.
  • Dunaharaszti okmányiroda – 2330 Dunaharaszti, Báthory u. 1.
  • Tököli okmányiroda – 2316 Tököl, Fő utca 119.

Az ügyfélhívó számítógépes rendszer fejlesztésével a gyermekbarát hivatalok száma a jövőben folyamatosan bővülni fog.

A „Családbarát Munkahely” címet elnyert Pest Megyei Kormányhivatal legfontosabb célkitűzése az ügyfelek igényeit és érdekeit figyelembevevő ügyfélközpontú működés, és az egységesen magas színvonalú, mindenki által hozzáférhető szolgáltatások kialakítása, ezért a hivatal minden ügyfélfogadási helyszínén baba-mama sarkok, illetve szobák várják az ügyeiket intéző szülők gyermekeit.

 

hirdetés

KÉRDEZZ A SZAKÉRTŐTŐL!

Ide írd a kérdésedet, hozzászólásodat!
Kérlek, add meg a neved!

Ez az oldal az Akismet szolgáltatást használja a spam csökkentésére. Ismerje meg a hozzászólás adatainak feldolgozását .