
Legyetek eszesek! címmel indította el tavaszi közösségépítő kampányát az M2 gyerekcsatorna, a közmédia ezzel a tanulást kívánja népszerűsíteni – közölte a Médiaszolgáltatás-támogató és Vagyonkezelő Alap (MTVA) sajtó- és marketingirodája szerdán az MTI-vel.
A közlemény szerint március 15-től láthatja a nagyközönség azokat a kétperces fikciós kisfilmeket, amelyekből kiderül, hogy az iskolában tanultakat hogyan lehet kamatoztatni a mindennapi életben.
Televízók / TV nagy választékban, árakkal | Pepita.hu
A bemutatott szituációkban különböző rejtélyek megoldásával a többi között a matematikai kompetencia, az olvasás és a szövegértés, valamint a logika is helyet kap, felkeltve a gyerekekben a tudásvágyat és vonzóvá téve a játszva tanulás folyamatát – írták.

A jelenlegi vírushelyzet miatt otthoni tanulásra kényszerülő gyerekek számára még motiválóbb lehet az M2 gyerekcsatorna kezdeményezése – idézték a közleményben Szentendrei Adriennt, az M2 gyerekcsatorna kiemelt szerkesztőjét, aki arról is beszélt: remélik, hogy a pedagógusok munkáját is segítik ezzel ebben a nehéz helyzetben.
TV és Szórakoztató elektronikai termékek vásárlása | Pepita.hu
Hozzátették, a kisfilmek vetítésével párhuzamosan a csatorna olyan gyerekek történeteit várja a [email protected] e-mail-címen, akik hasonló szituációban büszkék voltak arra, hogy tudták használni a tudásukat, örömet okoz nekik a tanulás, és ezt szívesen megosztanák a Hetedhét kaland stábjával. A legjobb fogalmazásokból kisfilmek készülnek.
Jelezték, hogy azok is szerepelhetnek a kampányban, akik rajzban, színezésben, festésben vagy gyurmázásban ügyesek: IDE KATTINTVA letölthető a Legyetek eszesek! logójában szereplő bagoly, IDE KATTINTVA PEDIG a kifestő változat.
Az elkészült alkotásokról a fotót szintén a [email protected] címre lehet beküldeni.
FORRÁS – MTI