Így éld túl a reggeli rosszulléteket!

0
764
sápadt nő az ágyban

A reggeli rosszulléttől lesz ez a csodás időszak terhesség. Gyakorlott várandósként, most összeszedtem Neked pár ötletet, amikkel valóban könnyebben indulhatnak majd a napjaid!

Az első várandósságommal megszenvedtem az I. trimesztert. A reggeli rosszullétek mellett, gyakorlatilag egész nap émelyegtem. A másodiknál már próbáltam tudatosabban hozzáállni és kipróbáltam több módszert is, hogy legalább ébredés után közvetlenül ne a vécére vezessen az utam. Leírom neked azokat is, amik ismerőseimnél segítettek, mivel nem vagyunk egyformák, hátha nálad pont azok válnak be.

Amik Nekem használtak:

  • Falatozz felkelés előtt! – Mielőtt kikelnél az ágyból, egyél pár szem kekszet, hogy a vércukorszinted helyreálljon. A legjobb, ha utána még 5-10 percig fekve maradsz és fokozatosan ülsz, majd állsz fel.
  • A terhesvitamint lefekvés előtt vedd be! – A benne lévő vas is okozhat szédülést, émelygést. Ha közvetlenül alvás előtt veszed be, akkor ezt a hatást álmodban fejti ki, így megúszod a reggeli, délelőtti plusz rosszullétet.
  • Egyél fehérjét reggelire! – Tojás, hús, mandula, sajt, ezek a legjobbak, mivel segítenek a vércukorszinted szabályozásában. Ezzel egyidőben csökkentsd a szénhidrát bevitelt. Összességében az egész napos étrendedet érdemes átalakítanod, több zöldség körteként – lehetőleg roppanósra párolt -, és kevesebb krumpli, rizs, tészta. Az első babavárásom során fánkot ettem különböző péksüteményekkel, és szörnyen szenvedtem az 17. hétig.
  • Magnézium! – Ez igen jó barátod lesz az egész várandóságod alatt – ma már számtalan ilyen készítmény kapható, egyeztess az orvosoddal, hogy számodra melyik lenne a legmegfelelőbb. Görcs-, stresszoldó, és nekem segített az egész napos rosszulléteim során is. Reggeli után bevettem egyet, majd kora délután még egyet.

Amik másoknál működtek:

  • Sok-sok víz! – Minimum 8-10 pohár víz ajánlott egy kismama számára, ám az émelygések közepette, az ember lánya nehezen veszi rá magát. Pedig minél nagyobb a dehidratáltság, annál nagyobb az émelygés esélye is.
  • Gyömbér! – Teában, vízben, kekszben is jó lehet, ha valaki eleve nem kezd el émelyegni magától a gyömbér ízétől.
fotó: freedigitalphotos.net
MEGOSZTOM EZT A CIKKET!
HISZEK abban, hogy kétgyerekes Anyának, Nőnek, Társnak, Barátnak, igenis lehet egyszerre lenni, akár napi 5 óra alvással is. TUDOM, hogy mi Nők, miért aggódunk, mitől félünk, vagy épp olvadunk el, mi az, ami kimozdít a hétköznapokból, és mivel nézünk farkasszemet nap, mint nap. CÉLOM, hogy a szavaimból összeálló cikkek informáljanak, szórakoztassanak, okozzanak meglepetést, MEGMOZGASSANAK!
Előző cikkMitől romlik gyermekeink foga?
Következő cikkSzülés utáni depresszióban szenvedsz?

KÉRDEZZ A SZAKÉRTŐTŐL!

Ide írd a kérdésedet, hozzászólásodat!
Kérlek, add meg a neved!