Egészséges nassolnivalók nyárra

hirdetésLevilla Pöttöm Tanoda

Még a legnagyobb melegben is szüksége van szervezetünknek egy kis feltöltődésre, éppen ezért válasszunk ilyenkor egészséges rágcsálnivalókat, frissítő gyümölcsös italokat, vagy éppen egy laktató rozskorpaszeletet! Ezek a táplálékok napközben fontos szerepet játszhatnak az éhségérzet csökkentésében, és még a zsírégetésben is segíthetnek.

A rozskorpa remek táplálék

A rozskorpa jótékony hatásáról méltatlanul keveset hallunk, holott, ha a megfelelő táplálékbevitel mellett naponta fogyasztunk rozskorpát, azzal jelentősen segítünk szervezetünknek megszabadulni a „rossz” (LDL) koleszterintől. A rozskorpa élelmi rostjai vízben oldódnak, ezért képesek eredeti állapotuk 20-40 szorosára dagadni. A megdagadt „masszára” a vékonybélbe ért cukor is rátapad, így kisebb mennyiségben tud a véráramba belekerülni. Ha napközben éhesek vagyunk, akkor érdemes rozskorpaszeletet fogyasztani, amely jótékonyan hat a szervezet egészére nézve és magas élelmirost-tartalmának köszönhetően minden egészséges édességgel felveszi a versenyt.

egeszseges nassolnivalok

Infinety hirdetés

Chia puding kókusztejjel

A chia magok igazi kincsek a gyomornak és az emésztőrendszernek magas rosttartalmuknak köszönhetően. Nagy mennyiségben tartalmaz omega-3 zsírsavakat, antioxidánsokat, valamint élelmi rostokat.Az elmúlt években jelentős szerepet kapott a táplálkozásban. Leggyakrabban puding formájában fogyasztják, amihez elegendő egy kis kókusztej, vagy mandulatej, friss eper, málna vagy áfonya!

Salaktalanító narancsos-mangós koktél

A salaktalanító koktélokat bármelyik diétához fogyaszthatod, energiatartalma kiemelkedő, mindössze 100-150 kalóriát tartalmaznak, hatásuk azonban hihetetlenül látványos. Hozzávalók: 1,5 dl narancslé, 8dkg darabokra vágott mangó, 1 kis darab apróra vágott gyömbér, és egy kevés mentalevél. Elkészítése egyszerű: helyezd a hozzávalókat a gépbe, majd turmixold simára őket.

Reggeli kedvenc: zabkása

A nap első étkezése a legfontosabb, ezért esküsznek egyre többen a zabkására, ami laktat, segíti az emésztésünket és még energiával is feltölt! Ráadásul szezonálisan ízesítheted, így nem fogod sosem megunni. Remekül illik hozzá a mézédes eper, napozás előtt az áfonya, vagy éppen a zamatos sárgabarack! A legegyszerűbb, ha növényi tejben megfőzöd, hagyod egy kicsit állni és már jöhetnek is a friss gyümölcsök!

 

Szólj hozzá Te is!

Legyél TE az ismeretosztó!
Kérünk, like-old és oszd meg ismerőseiddel a cikket, hogy lássák, te mennyire tájékozott vagy!

A babafalva.hu - Várandósságtól az első osztályig portál tizenkét éve segíti, támogatja a várandós, kisbabás és kisgyerekes édesanyákat és szülőket a szülés, a csecsemő gondozás, a gyermeknevelés, a családdá válás, az intézményekbe való beilleszkedés érintő sok-sok kérdésben, egészen az első osztályba lépésig.
Előző cikkFutás, kocogás: nyáron mások a szabályok
Következő cikkA gyerekek ügyesebbek, de védtelenebbek az interneten, mint szüleik

KÉRDEZZ A SZAKÉRTŐTŐL!

Ide írd a kérdésedet, hozzászólásodat!
Kérlek, add meg a neved!

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.