Már elérhető az élelmiszerbiztonsági mobil alkalmazás

December 1-jétől elérhető a Nemzeti Élelmiszerlánc-biztonsági Hivatal (NÉBIH) új mobil alkalmazása a NÉBIH Navigátor, amellyel a fogyasztók hatékonyan segíthetik az élelmiszerbiztonsági problémák felderítését. Az applikáció nem csak bejelentési lehetőségre szolgál: híreket, riasztásokat is küld felhasználóinak.

A NÉBIH új alkalmazásának köszönhetően a fogyasztók mostantól könnyen és azonnal jelezhetik az általuk felfedezett élelmiszerbiztonsági szabálytalanságokat a hatóságnak. Az egyelőre androidos okostelefonokon elérhető NÉBIH NAVIGÁTOR nevű applikációval a vásárlók pontosan jelezhetik a vásárlás helyszínét és a probléma okait, amelyet a NÉBIH szakemberei kivizsgálnak.

ID-100298041Az alkalmazáson keresztül jelenteni lehet például lejárt minőségű vagy jelöletlen élelmiszert, eladáshelyi higiéniai problémát, helytelen tárolást vagy bármilyen szokatlan vagy gyanús körülményt. Az applikáción keresztül a telefonos híváson kívül, hangalapú, e-mailes vagy fényképes bejelentési módok közül lehet választani.

A NÉBIH NAVIGÁTOR a bejelentési lehetőség mellett számos más, hasznos információval is szolgál, például automatikusan küld élelmiszerbiztonsággal kapcsolatos híreket, riasztásokat.

Infinety hirdetés

A NÉBIH az alkalmazás megjelenése kapcsán arra ösztönöz mindenkit, hogy segítse a szabálytalanságok felderítését annak érdekében, hogy a mindennapi élelmiszerek megfelelő minőségben legyenek elérhetők a fogyasztók számára. A konkrét problémák pontos bejelentése lehetőséget ad arra, hogy a vizsgálatot gyorsan és célzottan, az adott helyszínen elvégezzék. Azok számára, akik a mobil applikáció helyett szívesebben élnének a bejelentés lehetőségével telefonon keresztül, a NÉBIH zöld száma továbbra is rendelkezésre áll: 06-80-263-244.

A NÉBIH Navigátor letölthető az alábbi linken: www.nebih.gov.hu/navigator

Szólj hozzá Te is!

KÉRDEZZ A SZAKÉRTŐTŐL!

Ide írd a kérdésedet, hozzászólásodat!
Kérlek, add meg a neved!