Palacsinta, ami gyümölcs

Vastag, amerikai palacsintajellegű tésztát süthetünk úgy is, ha a szokásos folyadékot friss gyümölcsvelővel cseréljük le. Így még olyan gyerekkel is tudunk gyümölcsöt etetni, aki egyébként nem enné meg. Az őszibarackos palacsinta egészséges hatásai nem értek ezzel véget, mert sok egyéb hasznos dolgot is rejt magában.

A recept tejmentes, így tejallergiások is bátran fogyaszthatják.

Hozzávalók 10-12 párnácskához: 3 nagyobb őszibarack (vagy nektarin), 2-2 púpos ek fehér rozsliszt, és kalciton, 1 tojás, pár csepp Suncare sztívia, a szóráshoz porított barna, vagy nádcukor, és fahéj, kevés zsiradék a sütéshez (én kókuszzsírt használtam)

A gyümölcsös palacsinta elkészítését itt elolvashatod >>

Szólj hozzá Te is!

Legyél TE az ismeretosztó!
Kérünk, like-old és oszd meg ismerőseiddel a cikket, hogy lássák, te mennyire tájékozott vagy!

A babafalva.hu - Várandósságtól az első osztályig portál tizenkét éve segíti, támogatja a várandós, kisbabás és kisgyerekes édesanyákat és szülőket a szülés, a csecsemő gondozás, a gyermeknevelés, a családdá válás, az intézményekbe való beilleszkedés érintő sok-sok kérdésben, egészen az első osztályba lépésig.
Előző cikkEgyensúlyban munkában és otthon
Következő cikkRossz példaképek a szuperhősök

1 KÉRDÉS

  1. Nagyon jó ez a recept! Ki fogom próbálni!
    Hálából megosztok én is egy palacsinta receptet!
    Nagyon szeretem a sós palacsintát, természetesen hozzá illő töltelékkel.
    A tésztát szinte változatlan:
    2 tojás
    pici só
    tejjel felönteni ( a kisütni kívánt mennyiségtől függően)
    pici bors, oregano, illetve ízlés szerint bármilyen fűszer
    liszttel sűrűsíteni
    majd a végén szénsavas ásványvízzel/szódával felengedni.

    Töltelékként: sajt, szalámi, sonka, gomba.
    Remélem tetszeni és ízleni fog!

KÉRDEZZ A SZAKÉRTŐTŐL!

Ide írd a kérdésedet, hozzászólásodat!
Kérlek, add meg a neved!