Van 5 perced? Várandós- és szülés utáni tornavideó-sorozat 2. rész

Herédi Oti várandós- és szülés utáni tornája

A gyermekágyi időszakot követően – ha már orvosunk hozzájárulását is megkaptuk ahhoz, hogy ismét mozoghassunk – ne rohanjunk egyből edzőterembe, ha csak a várandóságot megelőzően nem voltunk fitness lady-k. A csecsemő ellátása nagy feladat és kevés idő jut magunkra, azonban ezzel az otthoni, 5 perces tornával újra energikusnak érezhetjük magunkat.

Herédi Oti, a DSM Move mozgásforma megalkotója egy olyan edzéssorozatot állított össze, ahol akár a babáddal együtt is tornázhatsz, de ha éppen alszik a pici, akkor csinálhatod egyedül is és mindössze 5 percet kell magadra szánnod.

A tornavideó-sorozat gyakorlatait panaszmentes várandós kismamák is bátran végezhetik.

A második gyakorlatsorban a farizmokra helyezzük a hangsúlyt.

Ugye van 5 perced?

Szólj hozzá Te is!

Legyél TE az ismeretosztó!
Kérünk, like-old és oszd meg ismerőseiddel a cikket, hogy lássák, te mennyire tájékozott vagy!

Már kétgyermekes Édesanyaként hoztam létre a DSM-et, egy nőknek szóló mozgás-koncepciót, mivel gyermekeim születése után rajtam maradt közel 20 kg súlyfelesleg. Azóta megmozgatok gyermekvállalás előtt és szülés után álló nőket, kismamákat és nagymamákat egyaránt. A DSM segít formálódni, fogyni, erősödni, beleférni a régi nadrágokba.
Előző cikkA baba első hónapja
Következő cikkBack to school – Anya új életet kezd!

KÉRDEZZ A SZAKÉRTŐTŐL!

Ide írd a kérdésedet, hozzászólásodat!
Kérlek, add meg a neved!

Ez a weboldal az Akismet szolgáltatását használja a spam kiszűrésére. Tudjunk meg többet arról, hogyan dolgozzák fel a hozzászólásunk adatait..